Lucia och annat filifjonkande

Först av allt vill jag säga:
GRATTIS JENNIFER "NENNI" STÅHLGÅRD TILL ÄRAN ATT VARA NÄRPESBYGDENS LUCIA!!! :D
sådär, nu va det sagt :P
idag har jag varit och simmat. Det var tyvärr sista gången för iår..men det börjar efter julen igan :)
på simningen blev vi pinade så här sista gå+ngen till ära. Tyvärr råkade jag ut för kramp igen så jag kunde inte vara med på slutet :(
sen efter simningen for jag till Mattias och där sitter jag nu :P vi ska antagligen kolla film (för jag säger så :P).
Imorgon är det Finlands självständighetsdag! Och som traditionen bjuder ska jag baka pepparkakor (o äta deg) och titta på balen på presidentens slott på TV. Får se hur många i år som glömmer att ta i hand med Pentti (för er som inte vet det, det är presidentens kaar) :P
vad brukar ni göra på självständighetsdagen?

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Cattis säger:

Baka pepparkakor :D Tyvärr inte detta år, har ingen deg :(

johanna säger:

har it di köptisdeg i Nya Zealand :O

Cattis säger:

Nepp, peparkakor je nordeuropéiskt.. Ja sku ju förstås kon kåll å sii... men e je ju itt 6e december sjennar namäir nu.. :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej