yeap yeap

Idag har det varit lördag, en av de bättre dagarna i veckan ^.^
Väcktes imorse kl. 8.40 av att katten jamade HÖGT och GÄLLT! Hon skulle nämligen med allt våld in i mitt rum för att ligga i min obäddade säng. Det är  bland det bästa hon vet nämligen. Strömmen hade gått imorse så för att göra konstaterandet att klockan var 8.40 var jag  tvungen att sträcka mig hela 15 cm för att nå telefonen, det kära vänner va en riktig kraftansträngning!
Med mycket möda insåg jag att jag inte kunde somna om så jag gick upp o titta tv o åt frukost.
Sen började jag läsa på prov, har 4 prov (3 språk o matte) nästa vecka. Tog mig en paus o gick ut för att ta kort av vintern :)
Sen ikväll va jag in till farmor o farfar för att fira fars-dag som är imorgon :)

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Cattis säger:

Saken!! ja som a glöm ti stjeck papp å farfaras korten!!!! SKIT OCKSÅ!!!

Johanna Stenbacka säger:

nå bättre sent än aldrig :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej