Roliga citat

Lite roliga citat jag själv fick mig ett gott skratt åt :D

Många vet hur en banan ser ut, men få vet hur den ska användas.
- Stefan Grundin

Männen blir några slags karbonpapper.
I stället för kopulering blir det kopiering.
- Ronny Eriksson om kloning

Det bästa en kvinna kan göra är att gifta sig med en arkeolog, för ju äldre hon blir desto mer intresserad blir han.
- Agatha Christie

När jag brände min behå tog eftersläckningen fyra dagar.
- Dolly Parton

Jag tycker att män är väldigt roliga. Om jag hade en sån där sak som dinglar fram i byxorna, så skulle jag sitta hemma hela dagarna och skratta åt mig själv.
- Dawn French (Från French & Saunders)

Jag säger alltid till filmproducenter att jag gärna springer runt spritt språngande naken om min motspelare springer runt med snoppen dinglande.
- Michelle Pfeiffer

Jag har allt jag hade för tjugo år sedan, allt är bara lite längre ner nu.
- Gypsy Rose Lee

Jag skulle aldrig kunna vara kvinna, jag skulle bara stanna hemma och leka med mina bröst hela dagen.
- Steve Martin i LA Story

Alla avskyr mig för att jag är så allmänt omtyckt.
- Peter de Vries

Den som ber blygt ber om ett nej.
- Seneca

Jag har aldrig hatat en man tillräckligt mycket för att lämna tillbaka smyckena.
- Marlene Dietrich

Jag hatar kvinnor för att de vet alltid var saker är.
- James Thurber

Du må vara så kysk som is, så ren som snö - du skall ändock icke undgå förtal.
- William Shakespeare

Det bästa med ungdomarnas fria sexuallitet är att dom går och lägger sig tidigt på kvällarna.
- Okänd

Jag kan skära snoppen av mig för att få ett ligg med henne.
- Ett samtal hört på tunnelbanan mellan tre tonårsgrabbar

Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig.
- Carl Gustav Lindstedt

Sex utan kärlek är bättre än inget sex alls.
- Hugh Hefner

Alla kvinnor älskar den starke som faller, men även den veke som står.
- Hasse Alfredsson (modifierat av Stefan Grundin)


- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej