Tinnitus, väckarklockor och allt däremellan

Tjolahopp! Ser man på, skolan har nu alltså börjat efter en hel veckas höstlov, måste tillägga att det varit en fjucking skön vecka :D Vaknade i morse av att min väckarklocka skrålar HÖGT OCH LJUDLIGT! Jag tror seriöst den spökar, volymen på den vrider sig själv, ibland är det svagt och ibland är det som nu. Aja, det är väl smällen man får tala, vakna gjorde jag i alla fall :D
Efter mitt äventyr med alla morgonbestyr (smink och sånt vet ni) masade jag mig iväg till skolan. Men kallt va det så pappa fick skjutsa. Kom med inte så stor möda till bussen, hoppade på den och for iväg till Närpes Gymnasium. När jag kom dit såg jag till min stora förvåning, det går att använda trappan! Höll nästan på att svimma av chock ( ok kanske inte :P) när jag såg det...aja, förvånad blev jag i alla fall.
Skolan flöt på som vanligt, om möjligen något segare. Halloween disco-möte hade vi idag också men om vi kom fram till nått vet jag inte trots att jag va med på mötet. Till slut tog dagen slut och jag satte mig med Mattias, Oskar och Jessica i simhallen för att vänta tills klockan fyra. Jag skulle nämligen och simma :D Värsta var att det var så många ungar i bassängen som skrek och hade dig att jag tror nu jag har förvärrat min tinnitus :P (eller om inte jag hade det från förr lär jag ha det nu) Så simma bara till fem sen fick det räcka. For sen hem, äta lite o nu hamna jag tyvärr här :) o nu ska jag och mina iskalla fingrar frysa vidare, ska spana igenom ellos julkatalog (alldeles för tidigt men det är kuuuuuul :D)

xoxo Johanna
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej