Igår kväll blev jag av med min 3D oskuld

Som jag skrev igår var jag och mina underbaringar till Vasa igår kväll för att äntligen äntligen få se Alice in Wonderland! <3
Filmen var som bekant i 3D så nu har jag sett min första film i 3D, jag har tagit min 3D oskuld ;D




Jag på riktigt älskade den här filmen, allt var så bra gjort! En äkta Tim Burton film. Ni som känner mig vet jag älskar Tim Burtons filmer, han skräckromatiska tema är bland det bästa som finns =3
Denna film bredde även på min kärlek till Johnnny Depp och The Mad Hatter xD För vem kan inte älska en galen hattmakare som läspar när han talar och har ett öga som är aningen mycket större än det andra xD
Definitivt en sevärd film. 3D är häftigt xD

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Cattis säger:

Visst je filmin bra? :D Vi gåtar skaff hande på DVD tå an kommer ut å hav filmkväll tå ja je ttibak i laande!! :D

Johanna säger:

he måst vi :D annors ja tror han radin vi satt op åp bio had roligast, it tyckt ja e va nar aar som skratta it xD

Cattis säger:

haha e bruuk vaar sålis... Tå ja va å kolla PotC 2(tror ja e vaa) så va e bare jaag i häila saalin som fatta ätt oav skämten, så ja va ömsand som kratta... he va ganska komiskt :D

Carina säger:

e va bare åp våron rad som man försto se åp bra skämt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej