Vilket i-landsproblem xD!

Fick just ett läppgland och ett nagellack av mommo som hon inte vill he (det där brukar hända ganska ofta faktiskt :D)
Testade läppglandet först, gillar färgen skarpt. Den är i rosa och riktigt fin :D (Isadora Mega Wt Gloss i färgen Iced Pink för er som undrar...)
testade även nagellacket (Isadora Perfect nail Polish i färgen Butterfly)
och här kom mitt i-landsproblem :P

Målade först bara tumnageln. Inser efter en stund att det är ganska ful att ha bara en nagel målad så jag målar hela den handens naglar. Inser efter ytterligare en stund att det är konstigt att bara ha ena handen målad och inte andra. Så det slutar med att jag har målat alla naglar (för jag kunde ju inte gå o tvätta bort det från tumnageln när jag hade testat hur det ser ur xD)

Jösses vilka bestyr jag har xD



xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej