Jag vill också göra en lista

Eftersom så många har skrivit listo.r om sig själv idag så tänker jag göra det samma ^^

Du heter: Johanna Emilia Christine Stenbacka
Smeknamn: Smällkaramell, MissBlondie, Blondie, Jojjo, Langbäijne (wtf?) och Umbreon ^^
Låt som när du är ledsen sörjer till: Vet inte...beror på...
Beroende av: beror på...smink, kläder, musik....har jag sagt smink?
vad tror folk om dig? jag är dum i huvudet pga jag är blond
Stämmer det? jag är inte dum i huvudet för att jag är blond ^^
Vad får du oftast komplimanger för? att jag alltid är glad och att jag har fina ögon
Hur imponerar man på dig? Genom att få mig att skratta ^^
Brukar du skratta för dig själv? hela tiden xD
var bor du? på jorden
Trivs du där? nej xD
Hur svarar du i mobilen? heej?
Vem ringde du senast? Mattias?
Vad sa den du senaste pratade i telefon med? Mycket xD
Antal timmar sömn inatt? 8h
Sov du ensam? japp ^^
Brukar du komma i tid? Den akademiska kvarten som motsvarar den Lillthorsja halvtimmen ^^ alltså nej
Hur känner du dig nu? Glad ^^
Vanligaste färg på dina kläder? det här går inte att svara på
Vad tycker du om fötter? dom är bra att gå med?
Vad saknar du? ett par strumpor...jag fryser om fötterna =(
Hade du en bra kväll igår? jo =)
Favoritdryck på morgonen? kaffe med mjölk!!
När brukar di oftast gå och lägga dig? 10-11 tiden
Är du blyg? oftast inte
Sysslar du med någon idrott? simmar
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? inte egentligen
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? allt jag inte kan göra som tjej
Är du nöjd med ditt liv? just nu ja =)
Är du bortskämd? klart det xD
Vad gör du imorgon? Påbörjar ABI-året i skolan
vad är det värsta du vet? våldtäktsmän!
Har du bra vänner och äkta vänskap? ofc!
Vad är det finaste du fått? minns inte
En speciell dag du minns? när jag såg Rammstein live på Provinssirock
Du samlar på? smink ^^
Vem ringer du när du är arg/ledsen? ringer inte någon, pratar med mamma
När grät du senast? ......?
Vad skulle du göra om du vann en miljon? skänka bort till välgörenhet och shoppa ^^
Vill du gifta dig? antagligen
Vill du ha barn? vet inte
Är du musikalisk? lite
vad dricker du helst när du är törstig? vatten ^^
Bor dina föräldrar tillsammans? japp ^^
Har du någon gång gråtit dig till söms? flera gånger
Biter du på naglarna? nej ;)
xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej