tatuera ögonbryn?

Det finns de som rakar bort sina ögonbryn för att sedan tatuera dit falska

Detta faller inte mig i smaken måste jag säga, har du tunna ögonbryn så går det ändå att fylla i dem med ögonbrynspenna/ögonskugga. Samt har du tatuerat kan du ju inte "byta" form på ögonbryn, de är som de är.

smink kan göra under och att få sina glesa ögonbryn att se fina ut är inte svårt
har du en ögonbrynspenna är det bara med lätta rörelser skapa små streck emellan hårstråna
har du en brun ögonskugga och en vinklad borste är det samma sak (detta är vad jag själv använder för att fylla i mina ögonbryn)
Dock, smaken är som baken.
(bilderna är lånade från google)
- Johanna

Kommentarer

Anonym säger:

kosmetisk ögonbryn håller i 5 år, inte för livet.

Dessutom kan man ha svårt att få till den formen man vill ha med en penna, kan vara jätte mycket.

Johanna säger:

dock vet jag av faktum att det finns sådanadär "mallar" du kan gå efter om man har svårt att få till den rätta formen ^^

detta med tatuerade ögonbryn är ju förståss bara min åsik, folk får ju göra vad helst som behagar dem ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej