En snöig dag kantat med äventyr :P

Dagen skulle jag beskriva precis som rubriken :P
Det var 17 grader kallt där ute när jag vaknade :S ush ush ush!
På min håltimme var jag ute på hemligt uppdrag, jag skulle hitta finskaläraren och lämna in en ansökan åt henne som hon sedan skulle föra till Hem och Skola :P Det var om lite pengar tills våra tyska vänner kommer hit på besök i slutet av augusti :)
Så anmälde jag mig till en distanskurs i hälsokunskap till nästa period, med tanke på att jag kanske ska bli estenom kom jag på det skulle vara bra att ha det i studentexamen :)
Och så har jag letat upp pengarna jag ska ha med mig imorgon till balfotot :) Jag och Mattias tog ett foto av en fotograf de hade på balen, o nu ska ja få det kortet :) Och hur vi än ser ut på det är han o jag lika fina som alltid <3

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej