Glad Alla Hjärtans Dag! <3

Glad alla hjärtans dag alla älsklingar!
idag har jag sprungit runt och ätit tårta, mamma fyller ju som sagt idag :) jag hann aldrig uppdatera bloggen igår men här kommer det :P
Igår var jag på träning, men före det var pappa o jag till Lidl. Där handlade jag ett kamerastativ, så nu kan jag ta outfit-bilder :D! Sedan på kvällen for jag till kaskö för att fira Jessica. Jessica har nämligen blivit en stor flicka och fyllt 18 år! :D Grattis igen <3 har lite bilder från det som ni kanske senare får se :P

idag då är det som sagt alla hjärtans dag och mammas födelsedag :) Här i Finland heter det ju även Vändagen (ystävänpäivä) mamma hade därför köpt en liten present till mig, en underbart söt silver och strass-nalle med ett rött hjärta på magen :D Hon tänkte jag skulle ha den på bilnyckeln :P Haha bara bilen som fattas nu ;D

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej