insnöad

Jag officiellt hatar vintern just nu! vi är för tillfället insnöad (blir det lätt när jag bor ute i sk ödemarken ^^) Skulle egentligen ha varit o tittat på en bil idag men vi kommer ingenvart så det blir att stanna här :P mattias ska äventyra sig hit o krama mig i alla fall så då blir jag glad igen ^^

annars igår var jag efter skolan 2h i gymmet och det får jag sota för idag :P Jag har ont i mina lår muskler och vid "strax ovanför boobsen"-musklerna xD Det sistnämnda beror på att jag kännde mig självsäker och testade på bänkpress :P Sist jag gjorde det orkade jag inte ens lyfta stången 8som väger i sig 20kg) men nu orkade jag hela 30! :D Simningen pays off ^^

Sedan på kvällen åkte jag och familjen till mommo, hon fyllde 74 år igår :D men fortfarande är hon jättepigg trots att hon gillar att prata om sina krämpor ;3

Fick även hjälp av farmor att hitta kläder till vanha :D hittade en bättre klänning än den förra och en kyrkkappa! xD Jag kommer bli så snajsigt snygg så det inte är sant xD

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej