scho.Ol

Sitter för tillfället i vårt nya, fina latrum i skolan :D Har just skrivit tyskaprov färdigt. Sp nu väntar bara provförberedelse kl. 11.45-12.30 och så får man åka hem :D

Har tyvärr inte hunnit uppdatera bloggen på ett par dagar, har haft så jättemycket de senaste dagarna :P Här kommer en snabb update på vad som har hänt

Fredag: Va det Vanha på dagen (bilder och kanske en videon kommer kanske sen) Det var skitrolit att leka gammal gumma en dag xD Sedan på kvällen var det Van mentaliteten att dricka skallen av sighafestet det var trevligt och bra, dock måste jag bara påpeka att mentaliteten att dricka skallen av sig är bara åt h*lvete

Lördag: Sov på Mattias sommarstuga. Kl. 2 var vi duktiga barn och städade upp efter vanhafestet. F*ck vad det var snuskigt där! Som sagt, man behöver ju inte dricka tills man spyr..

Söndag: Spenderade jag med att läsa på finska

Måndag: hade jag finskaprov och sedan provförberedelse till tyska (som jag då hade idag!) sedan på kvällen var jag ensam hemma, mamma o pappa var iväg till Jeppis och hjälpte Jonas med flytten. Nu är han alltså officiellt frånflyttad från Jakobstad :) Nästa vecka åker han till Norge :o

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Gardstella säger:

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej