sommar? komsi komsi?

Jag blir snart skvatt galen på vintern, jag vill ha sommar och sol! Jag har varken råd eller tid (ni vet, man går i skolan) att resa bort någonstans. Inte direkt som jag kan komma på nu "hey, nu ska jag resa iväg två veckor o skita i skolan!" det funkar inte :(
Däremot kan jag förgylla min vardag med att titta på snygga sommarkläder, skratta åt tidigare sommarminnen och glädjas över de små förändringar man ser :) Till exempel, det har blivit så mycke ljusare på morgnarna! :D



Forever summer...skulle jag inte säga nej till :)

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Cattis säger:

Jag sku noo kon säjj näjj ti Forever Summer.. saknar min vita vinter, men e hjälft tå ja kolla Guldkompassen i såndast :)

Johanna säger:

fuu på tieg som gyömer de op andra sidan jorden :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej