1 januari 2010

Första dagen på det nya året :) Och jag har verkligen inte gjort så mycket vettigt
Pappa kom efter mig till Mattias kl 10 eftersom dom skulle till Solf. Jag tog en 2h tupplur när jag kom hem för jag kände mig alldeles för trött för att göra något annat..Sedan började jag läsa på prov igen :)
16.15 började filmen jag väntat på hela dan, nämligen Ivanhoe! jag har sett den typ varje nyårsdag sen jag kunde sitta upp själv men det hör liksom till att titta den. Detta resulterar i att man nästan kan alla repliker utantill xD
Efter Ivanhoe va slut började jag smått titta på Harry Potter och fången från Azkaban. Men jag har sett den alldeles för mycket så jag orkade bara med början

Hur har ni spenderat första dagen på det nya året?

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej