A Night In Heaven

Igår kväll var det alltså balen 2010 :) Det var jätteroligt och alla var så finklädda sååå :D
Jag hade efter skolan varit till frissan och fått håret fixat av Emma :) Fick världens dunderhäftigaste frisyr ;D Sedan for jag hem o fixade sminkningen o klädde om mig och sen bar det iväg :P När jag kom dit satt jag o väntade på kompisar o hörde mig för lite om programmet, jag skulle nämligen presentera det :)
Hela kvällen var bra tycke jag, inte alltid man får klä upp sig fint :) programmet blev lite väl trögt emellanåt men planering är svårt..Efter den trerättersmiddagen var det dags för Salongsdanserna :) Dansade med Mattias o vi var lätt bäst B-D
Allt för snart tog kvällen slut och vi åkte hem..
Insåg i morse att min frisyr innehöll hur mycket hårspray som helst för trots att jag sovit var det inte ett ända hårstrå som var missplacerat xD Det krävdes att jag stått 30 sekunder under rinnande vatten innan håret mitt blev plattare xD
Bilder från balen kommer..någongång :)
Nu ska jag iväg o fixa lunch till mig, sen blir det träning o efter det kommer Mattias hit :D!

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej