hallå! :P

Imorgon är det BALEN!!! :D Jösses vad jag längtar :3 idag övade vi till danserna, o vi kan ju redan nu säga att vi är proffs B-)
idag annars har jag haft världens mest onödigaste dag :P första lektionen var jag till tandläkaren, när jag kom därifrån o skulle gå till franskan visste jag inte var resten var för i vårt ordinarie klassrum var det en föreläsning. Jag sms:ade sofia men fick aldrig något svar så jag gick o satte mig i latrummet :P andra lektionen var det vår tur att höra på den där föreläsningen, den handlade om psykisk hälsa o var enligt mig ganska intressant :P sedan hade jag 2 håltimmar + matrasten därimellan o 3 sista lektionerna hade vi provutdelning :) summan av kardemumman är att jag inte haft en enda lektion idag xD!
onödigt jag vet ;D
sedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan har jag inte gjort så mycket :P tvättat ur mina sminkborstar, gjort läxorna o nu ska jag börja förbereda mig för balen imorgon :P ska till frissan imorgon o få håret fixat o sen ska man hastigt hem o sminka sig o sen iväg igen :)

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej