snart snart snart får ni börja ta skydd

Idag har jag varit i skolan :P men jag slapp snabbt därifrån eftersom jag bara har 4 lektioner på tisdagar :P
Mamma hämtade mig o sen for vi till Halppa Halli för att uträtta lite ärenden (som för mig var: köpa strumpor o pennor)
sen när jag kom hem satte jag mig o var flitig med läxorna o kände mig duktig :P
sen på kvällen kom ja på den innovativa idén att ringa till bilskolan för att höra när jag ska börja med lektioner :P
fick även svar, 8 mars börjar teorin för min del så efter det när jag gått min teori får ni akta er på vägarna när jag övningskör :P
har en känsla av att hela Niesby blir folktomt då...
men det ska väl gå bra att köra, tycker bara det ska bli roligt :)
och!
är jag riktigt duktig har jag körkortet till Tomatkarnevalen :D!

xoxo
- Johanna

Kommentarer

[sofia - foto, design] säger:

Svar: Tack för tipset ;)

johanna säger:

ingen orsak ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej