Gårdagen och idagen (?)

Igår hann jag bara inte blogga :O
Packade lite igår och läste på omtentamen =)
Igår var jag o jobbade 6-11 och sedan kom jag hem, duschade av mig all grönska och for sedan till Närpes Bilskola. Jag och Antonia for iväg med bilskolläraren och så körde vi runt i Kristinestad. Gjorde ett "testuppkörning" och skulle ha klarat kortet om det hade varit en riktig uppkörning :D Hade några småfel som blinkning och inte väntat på fortgängare (aka trodde de aldrig skulle gå över vägen så jag for ;D)

Idag har jag varit o jobbat 6-2 och kom hem, duschade av mig all grönska (ser fanimej ut som Hulken när man kommer hem xD) och for sedan o hämtade ut lite kronor från banken o köpte lite åksjuketabletter från apoteket. Jag + Åksjuka = sann kärlek eller vad säger man ^^' nu så ska jag fortsätta uppdrag packning...alla som känner mig vet att jag är skit på att packa ^^

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej