Provinssi igår

Rammstein var otroligt!
Då var det sagt ^^ Nu tar vi det från början ^^
Kom till Seinäjoki runt 4 tiden. Det första bandet vi lämnade att titta på var det finska bandet Stamina. Helt ok måste jag säga :P Sedan gick vi o köpte lite mat (var hungrig :O) och sedan ställde vi oss i publiken igen för att titta på Bullet for my valentine. Antar att showen hade varit bättre om man kunnat mer än 2 låtar...sedan gick vi o leta nått att dricka och sedan var det att ställa sig i publiken igen för kvällens höjdpunkt!

Rammstein var Helt Jevla Otroligt! Man förstår verkligen varför de klassas som ett av världens bästa liveband ^^ Här sparar vi inte på krutet så att säga ;D (den som fattar min ordvits där är smart ^^)

Sedan blev det att bege sig hemåt, kom hem halv 3 ungefär och då somnade jag. vaknade kvart över 5, kände mig underligt pigg och så for jag iväg till jobbet ^^

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej