Barnkalas

God morgon/förmiddag alla läsare :)

Nu sitter jag i skolan tillsammans med Carro, Carina och Marjo. Vi väntar på dom små barnen. För idag är det ju som sagt barnkalas! Vi har sprungit runt här sedan klockan 10 och ja..vi har plockat och sånt ^^
Har till och med hunnit färga håret på några männsikor ( <--- Kissie-stavning) och ritat en blomma och sånt ^^ Nu har vi just ätit vår lunch och bara väntar på att clownen ska komma så vi kan sminka honom clownig :D

Nu har vi igång Spotify för vi ska lyssna på barnmusik (men för tillfället är det Whitesnake som ljuder ur vår..dator ^^) Men jag vill lägga på Spice Girls tills barnen kommer, jag älskade Spice Girls när jag var liten och underbar (jag är fortfarande underbar!)

Kanske uppdaterar senare om jag får tid :)

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej