Jösses vad gör man på måndagar när man inte har skola O.o

Som jag har skrivit tidigare har jag sportlov denna vecka :D Nu är bara problemet, vad gör man när man inte har skola :O? sommarlovet går ju åt till arbete och stranden, men sportlov?
Idag i alla fall ska jag och jessica till simhallen o plaskeliplaska i vattnet :D
får se om vi lyckas dränka varandra eller vad vi gör ^^'

annars har jag faktiskt hunnit göra en del hjältedåd idag, jag åkte in till banken för att lämna in pengarna till vår resa till Bremen! :D Åh, vadd jag längtar till det ^^

resten av sportlovet ska väl gå åt till bl.a shopping två dagar och så funderar jag och några på att åka o pulka en dag :D jag lever fortfarande kvar i den åldern när det är roligt att pulka ^^

har ni sportlov denna vecka och i så fall vad ska ni göra på sportlovet?

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Cattis säger:

Tyvärr foar itt jag hav na sportlov, men ja har snart lov milan termin 1 å 2 å baket termin 2 bjier e oav häimåt fö Catharina...

Sedan vill ja nu bare taal om fö de att ja ska buri ta na kyörlektioner så ja foar buri far ut å kyör me bilin (Poo) naa snart...

Ha de bra älskling! <3

Johanna säger:

di har no namn op allting täijde o :P Buri me bilskolan ja 8 mars :) Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?

ÅÅÅÅÅH Cattis snart hemma <3<3<3<3<3<3 väntar =3



älskling!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej