dålig uppdatering i en vecka =S

ja..som folket vet har jag varit i Tyskland 15-20 maj nu =D Resan var helt jeeeeevla underbar och jag ska tillbaka till Bremen någon dag, det har jag fanimej bestämt!

Tänkte skriva ett avskedsinlägg till er 14 maj men det åskade här hela kvällen så jag vågade inte knäppa igång internet ^^'

Orkar inte gå in på resan i detalj för det blir ett alldeles för långt blogginlägg men jag kan säga att jag har sätt mycket där. Om ni har möjlighet res till Bremen, en mycket fin stad :D!

Ska lägga upp några bilder på mitt hår också, var ju o klippte mig i fredags (14:nde) men som sagt, åska o blixtar.

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Cattis säger:

Kanske man ska lär se ti stav rätt?? SETT itt SÄTT!!!!!! e va noo namäir där å men minns itt he.... kan no ga förbi ätt misstag, men itt två! SKÄRPNING!!

Johanna säger:

slut hat mieg för att jag har datordyslexi =3 det kan hända den bästa (aka mig ^^)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej