ett sjukt inlägg

hejsan hejsan!

Idag har jag genomlidit (och genomlider ännu) svåra plågor med att vara sjuk :( Mår bättre nu (dock bara lite) men jag är i alla fall så pigg så jag slipper få huvudvärk och är spyfärdig med det samma jag sätter mig upp. Och jag som hade så många planer idag... =/

Annat idag har jag ätit snigel för första gången i mitt liv :) Rekommenderar alla att prova det, det var jättegott! Mamma hade köpt hem frysta sniglar som vi åt. hon förklarade även för mig hur man gör sniglar från grunden (aka medan de fortfarande lever!) men det tyckte jag lät för makabert och krångligt så det tänker jag aldrig göra om jag verkligen inte måste =3

sedan har jag ungefär bara sovit idag, så skönt att sova när man har feber.

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej