sorry...

Idag (och igår också för den delen) har jag uppdaterat bloggen jättedåligt. Men skriver nu istället vad som har hänt det senaste dygnet ^^

Igår hade vi då alltså vårdisco för lågstadierna klass 4 till 6. Det kom jättelite folk, cirka 34 stycken bara :( men det var i alla fall nått ^^. Hela discot löpte väl på sådär, vår klass-osämja blev bara värre pga vissa människor (nämner inga namn...). Men förhoppningsvis inser de här människorna hur de har betett sig mot resten och ber om ursäkt (man kan ju alltid hoppas!)

Idag har jag varit till vasa och shoppat. Jag har shoppat alldeles för mycket (ni får se bilder sedan). Men om tur är har jag även hittat allt jag behöver så jag är JÄTTEGLAD över det :D! Sen ikväll var jag, mamma o pappa in till farmor och farfar på middag. Riktigt riktigt trevligt ^^

japp...det var det ^^

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej