wuhuu!

Sista veckan i skolan yeah!!
Idag har jag haft franskaprov, det var svårt o jobbigt och läskigt och läbbigt och jag tyckte inte alls om det :S Varför göra provuppgifter man inte har övat på i skolan utan helt ändra konceptet till provet? Jag bara undrar...

Imorgon har jag matteprov. Medan jag satt o läste insåg jag, jag har äntligen fattat en skitviktig sats som typ behövs hela tiden ^^ jag är så awesome ^^ Sedan får jag inte glömma våran kära MAOLs tabellbok och vår älskade grafräknare (varför har jag lång matematik?)

Onsdag är sista provet, finska mitt värsta ämne =( Men ska göra så gott jag kan o sen kan man inte göra mera, det säger mamma =) (och vi alla vet att mamma vet allt!)

Annat intressant jag hade att berätta idag...ringde till mitt sommarjobb idag och berättade angående Lycksele-resa 10-13 juni :D Får se, roligt med klassresa ;D Sen är det ju som sagt snart sommarlov!! och om mindre än en månad blir lilla smällkaramell 18 =)



Tillbaka till matematiken à pas de géant!!!!

xoxo
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej