en spännande dag =)

Guten Tag!

Måste ju bara för det första säga, jag är så fjucking stolt att det funkade att tidsinställa ett inlägg ^^ Skulle absolut inte ha hunnit gjort någon update i morse men tack vara inställningen gjorde det ^^

Idag har varit en ganska kul dag =) Första två mattetimmarna (mellan 7.30 och 8.50) flög förbi och jag tyckte det gick ovanligt bra =) Vi gick igenom en ny sak och allt funkar hittills ^^
Sen hade jag 2x franska och det flög förbi det också ^^

På håltimmen åkte jag för att se med lite jobb till julen och även för att tanka. Sedan 12.30 var det dags för konsert. Tack alla medverkande säger jag bara för en mycket udda men underhållande konsert och speciellt tack till Erick (brazilianguy) för att han ja...är sig själv ^^

vi fick även idag veta våra resultat för studentexamen och till skillnad från många andra av minen att döma är jag jättestolt och jättenöjd med mina resultat :D! Vill även säga att alla andra ska vara det också ^^

Ikväll ska jag spendera aftonen med Mattias =)
Puss puss

jag saknar mitt rosa hår </3
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej