lördag =)

god eftermiddag kära läsare =)

igår kväll va jättekul :D! Först for vi till Crazy Cat och åt, lika god mat som alltid <3 sen for vi runt lite och sen hamnade jag hos Mattias där vi tittade idol (nöööörd som vi är ^^) Tyvärr åkte allas våran Elin Blom ut trots att verkligen inte var sämst. Men så kan det gå...

Vaknade klockan 8 imorse av en kissekatt som skulle komma och ha sällskap. Vi båda låg och myste en stund fram tills att jag upplevde att hon tog för mycket plats så jag gick upp. Nördade lite med tecknat på TV och nu sitter jag här =)

Vet ännu inte om det blir någon träning för mig idag. Är jätteförkyld och fryser så jag tror det skulle vara skäl att hoppa över fast jag inte vill =( Vi får se närmare klockan 2. Idag annars vet jag inte vad jag ska göra. Ska väl ta en slapparlördag =)
Några förslag?

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej