Lugna dagar framöver ^^

Skönt att denna period snart är slut. Har gått halva tredje året i Närpes Gymnasium :S
fuck va fort det gått :S

I alla fall. For imorse för att tanka lite (är det bara jag som upplever manlighetspoäng när jag står o tankar?) och sen for jag till skolan för att sitta där och lata mig lite =)
Tyskan svepte förbi och vi fick för första gången någonsin gå tidigare till maten ^^ Mestadels för att vi fick tortillas ^^

Kom hem klockan 3 ungefär så jag satt o njöt i köket med en kopp kaffe och en pepparkaka (mums pepparkakor ^^)  ska ta tag i tyskan nu. Tur att man inte har prov imorgon i alla fall. Har bara en provförberedelse imorgon så jag ska ta mig till skolan, vara där i 45 minuter och sen åka hem. Visst är jag flitig <3

Nä nu hör jag bestämt att tyskaboken ropar på mig. Hej svejs!

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej