Var är snöstormen?

Hejsan mina älskade bloggläsare!! :D
kom hem för ingefär 1 och en halv timme sen. Har ju som sagt varit till stan och sen for jag och hjälpte mamma städa lite =)

Jag vet inte nu men borde det inte finnas mer snö ju längre norrut man kommer och inte tvärtom? För i Vasa (som ligger ca. 70 kilometer norr om Närpes) var det mindre snö än i Närpes. De har hela dagen pratat om att det ska bli snöstorm idag men den har vi inte sett skymten av än ;P

Får se om jag orkar ta kort av mina shoppingfynd ikväll. Är ganska trött =)
men för att säga något så jag fick mina vinterstövlar köpta. Hittade ett par jättesnygga som går upp till knäna <3
saamt fick jag en concealer och en foundationborste med mig hem =)
resten får ni se när jag tar kort av allt ^^

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej