äntligen fredaag!

Äntligen är det åter igen fredag!! :D
Idag har jag 2 håltimmar nu från morgonen (och ja, jag sover inte ut för jag blir för trött då^^) samt 2 håltimmar i slutet av dagen.
Däremellan 3 tråkiga lektioner men det går ^^

Halv 2 ungefär ska jag och några till iväg mot Vasa för att shoppa =)De ha Vaasa faschion weekend denna helg ^^ Blir spännande att se ;) Tyvärr kommer jag ju åter igen att komma hem med ännu mera kläder och smink  fast jag inte egentligen behöver det ^^ Men hey, kan jag hjälpa att jag älskar det?

Idag får vi också äntligen antagligen de där kakorna vi beställde ^^ mums mums så får man äta av dem över helgen ^^

- Johanna

Kommentarer

Loffe säger:

Du måst no buri söv ut tå du kan :P

"till iväg mot Vaasa"? Du tröttan en du tror :)

Loffe säger:

Tydligen va ja tröttan en va ja trodd å :P

"söv" å "Du tröttan" xD

Johanna säger:

loffe :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej