"en 3 veckors skoldag"

wait...whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat xD!!
Rubriken är ett ack så roligt citat från min kära Cattis ^^ tror hon  menade en 3 dagars skolvecka men vem vet x3

janå dagen är i alla fall än så länge bra =) Hade frukost på sängen imorse med Mattias och sen blev det iiiiilfart till skolan. Men hann gjorde jag ^^ Sen har dagen segat sig och nu sitter jag här igen och skriver ^^

Ska precis börja på med matte (wiuwiuwiuwiu ^^)

En tanke slog mig när jag åkte hem idag. Det är förbannat roligt att se människor som tror de är jättehäftiga och suuupercoola men som absolut inte är det. Några stycken (säger inte vem) som va på bussin betedde som som värstingar o grymma brudar xD Jag skämdes å deras vägar ^^'

Nåjaaaaa ska fortsätta vara kreativ jag nu och sen får vi see, uppdaterar mera sen ^^

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej