Halloweentip #4

I dagens Halloweentips tänkte jag vi skulle ta en titt på peruker och dylikt som passar till denna härligt läskiga högtid

Denna peruk taggad "sexy vampire" tycker jag funkar till både vampyr och häxa. Särskilt sexy vet jag inte om jag skulle kalla den men definitivt matchande till högtiden i fråga ^^

Denna, inspirerad av ingen mindre än Jack Sparrow, är både en hatt och en peruk i ett. Praktiskt ^^
Tyvärr brukar dessa peruker ha för vana att inte täcka alla hår tillräckligt så en så kallad wigcap är en bra idé ^^

Denna är snygg som den är =) passar bra till en häxa eller varför inte en mörk älva?

Detta måste vara en av de snyggaste djälvulsperukena jag sett :D långt, rött hår med små horn stickandes upp =)


- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej