Snart är det dags...

Snart är det dags för min absoluta favorit högtid ^^
Nämligen HALLOWEEN!!! :D

Jag gillar verkligen Halloween, har alltid älskat att klä ut mig och ända sedan jag blev äldre så har jag insett..halloween är den ända högtiden då det är lagligt för en tonåring att klä ut sig utan att det anses helt vrickat ^^
Såååå nu kommer den stora frågan, om man får den möjligheten att klä ut sig på Halloween. Vad ska man klä ut sig till?
Det är här ni kommer in, förslag? Till mig eller er själva spelar ingen roll ^^

- Johanna

Kommentarer

Cattis säger:

hmm, what about dressing up as me?! :D

J I L L I Z säger:

Hejsan :D hur är det med dig idag? :D

Anonym säger:

tja allt bra? :D

amanda dagens blogg tävling ♥ säger:

jag ska klä ut mig till en zombie cheerleader typ tror jag :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej