All my make up...sort of ^^

Som många vet är jag en liten geek när det kommer till smink. Därför tänkte jag visa er alla mitt smink...eller i alla fall tror jag det är allt mitt smink ^^ Kan va det finns mer gömt någonstans...




Här kommer en lista över allt:
  • 30 stycken nagellack
  • 60 stycken ögonskuggor som är uppdelade i 14 paletter/burkar
  • 10 stycken läppstift
  • 22 stycken läppglans
  • 3 stycken rouge
  • 1 stycken bronzer
  • 2 stycken puder
  • 2 stycken concealer
  • 4 stycken foundation
  • 6 stycken läppennor
  • 6 stycken eyeliners
  • 3 stycken flytande eyeliners
  • 3 stycken mascaror
  • 1 stycke ögonbrynspenna
  • 1 stycke shadowstick (visste inte under vilken kategori det hörde så det fick sin egen)

Denna lista kommer högst antagligen utökas inom en snar framtid med något. Sen har vi ju till alla mina borstar, parfymer, krämer osv. Det kanske blir ett nytt inlägg ;)
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej