det vet varken ni eller jag

oj oj oj detta liv mina vänner
sitter just nu och plitar ner en massa franska ord på ett papper (det kommer bli mer än ett papper men än så länge ett papper) som jag ska lära mig innan torsdag.

skrev studentprovet i engelska idag, hur det gick det vet varken ni men jag ^^ tyckte det gick bra så hoppeligen då ;) Blev färdig 12-halv 1 tiden och hängde sedan en stund med Dan, Mattias, Jessica och Oskar. Men vi kom inte på något att göra så kl. 3 typ for jag hem.

när jag satt i bilen på vägen hem blev jag underligt trött och illamående och trodde jag skulle somna framför ratten. Ytterst otäckt =( Varför detta, ja det vet varken ni eller jag

var fortfarande lika trött när jag kom hem så jag försökte sova en stund vilket resulterade i mera illamående. Varför detta, det vet varken ni eller jag.

Mår i alla fall bättre nu och ska fortsätta plugga, ville bara ta en kort blogupdate såhär mitt i =)
Varför jag ville det, ja, det vet varken ni eller jag!

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej