en översatt artikel ur LA Times

Hittade detta på en sida, vet inte från vilket nummer av LA Times men det gör det samma. Detta är både äckligt och förbannat roligt.

”I efterhand när jag tänker efter, så va det att tända tändstickan som var min största tabbe. Men jag måste ju 
försöka få ut hamstern” 

Detta berättar Eric Tomazewski till överläkaren på brännskadeavdelningen på Salt Lake citys sjukhus. 

Eric & hans homosexuelle partner Andrew ”Kiki” Farnum blev inlagda på akutavdelningen efter en sexuell lek som hade gått fullkomligt galet! 

”Jag satte in ett papprör i anuset & skickade in ”Raggot”, vår hamster” Förklarar Eric. 

Vidare berättar han 

”som vanligt ropade Kiki ”armageddon” som är vår signal om att han hade fått nog. Jag prövade då att få ut Raggot igen men det ville han inte. Jag tittade in i röret samtidigt som jag tände en tändsticka. jag släckte taklampan för att se om jag kunde locka ut hamstern igen.” 

Till en stum presskonferens förklarade talesmannen från sjukhuset vad som hände sedan. 

”Tändstickan antände en liten gasficka av tarmgas. Flamman från denna antändning sköt ut genom pappröret med resultat att Erics hår tog eld samtidigt som han fick kraftiga brännskador i ansiktet. När gasfickan tog eld antändes 
också hamsterns päls. Detta satte i sin tur eld på en ny & större gasficka längre upp i tarmen. Trycket av denna gasbrand sände då hamstern ut genom pappröret som en kanonkula.” 

Eric fick andra gradens brännskador av gasbranden & fick näsbenet krossat av hamstern som kom flygande ut. 

Kiki fick första & andra gradens brännskador i anus & den nedre delen av ändtarmen. 


REDAKTÖRENS KOMMENTARER 

De 10 mest skrämmande sakerna med denna historia är: 

10: ”Jag satte in ett papprör i anus....” 

9: ”Jag tittade in i röret...” Jag beklagar, men det måste ju vara som att titta in i helvetet med kikare. Jag hade hellre valt att titta in i solen med en kikare även om det gjort mig blind! 

8: Den stackars hamstern... 

7: Att få näsan knäckt på grund av att en hamster blir skjuten ur en mansröv & träffar dig i ansiktet. Jag gissar bara, men jag tvivlar mycket starkt på att hamstern kände sig helt ”kry” efter att ha varit inne i Kikis ”kärlekstunnel”! 

6: Att folk har sådana vulkanliknande gasfickor uppe i ändtarmen... 

5: Att folk gör sånt här & samtidigt avslöjar det för personalen på akutmottagningen! För min egen del tror jag att jag hade hittat på en historia om ett pyromaniskt gäng våldtäcktsmän som brutit sig in i mitt hus & våldtagit mig med brinnande cigarettändarbensin, hellre än jag berättat sanningen. 

Kalla mig gammeldags men jag inte föreställa mig att se en doktor i ögonen & säga... 
”Du förstår doktorn, vi har en hamster som heter Raggot & så tog vi ett papprör....” 

4: Första & andra gradens brännskador i anus. Tycker ni inte detta med det brännande obehaget av hemoroider verkar som en välkommen avlastning i jämförelse. HUR går man ordentligt på toaletten efter en händelse som detta? 
Samtidigt fruktar jag att lukten av ett brinnande anus måste komma upp på topp fem listan över världens mest vidrigaste dofter. 

3: Folk med smeknamn som Kiki. Det namnet måste ju vara typ: 
polynesiska för ”idiotisk man som stoppar en hamster upp i röven” 

2: Vilket sjukhus med lite respekt vill hålla en presskonferens om detta?

1: Detta hände i Salt Lake city.....vad är det för fel med dessa Mormoner?

- Johanna

Kommentarer

Jonna säger:

HAHA! :D Fan va sjukt! xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej