My favorite make up-gurus

Jag äääälskar att titta på sminkvideor! :D Därför tänkte jag här lista mina 4 favorit make up-gurus på youtube ^^



Min absoluta toppfavorit är Michelle Phan (MichellePhan på youtube). Denna tjej skapar otroliga sminkningar, har sin egna hudvårslinje IQQU och har nu i vårast fått sig ett kontrak med franska kosmetikmärket Lancome. Hon är otroligt talangfull och är verkligen värd denna förstaplats och mycket mer



Min nästa favorit heter julieg713 på youtube. Hon är en sann MAC-älskare som inte är orädd att leka runt med färger. Hon får verkligen allt att passa, vilka färgkombinationer hon än kommer på. Hon gör även nailart och visar gladeligen upp dem också



Denna tjej som heter xsparkage har ett så pass gulligt utseende att du kan titta på hennes videor på grund av det. Hon har även den vanan att nästan alltid tappa något vilket ökar gullighetsfaktorn ^^ Hon har två återkommande teman hon gör "Wearable wednesday" som är en mjuk smikning och "Fierce friday" där hon verkligen siktar stort när det gäller färger.



Denna kille (japp kille!) vid namn petrilude är otrooooligt duktig! Han sminkar mest med mycke och starka färger samt hans halloween-videor är otroliga. Bli inte avskräckta för att han är en kille. Han vet verkligen vad han gör ^^

Det där var alltså mina 4 absoluta favorit make up-gurus. Gå gärna in på deras youtube-sidor och kolla in deras videos. Även om ni inte är lika sminkgalna som jag tror jag ni kommer tycka det är underhållande att se vad dessa talangfulla människor är kapabla till
- Johanna

Kommentarer

Mattias säger:

Je e faktiskt in pojk hede sist å? o_O

Johanna säger:

he je faktiskt in pojk ;) an je dukti ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej