Sista studentprovet!

God morgon kära bloggläsare!

Idag är det äntligen dags för det sista studentprovet för i höst, nämligen studentprovet i modersmål essädelen ^^
Känner mig laddad inför det ^^

Kände annars av i morse att jag gjorde någonting igår. Mina magmuskler värkte lite. Men som det så vackert stod i en engelskabok vi hade...någon gång "No pain, no gain".

Idag när jag kommer hem har jag en chilldag inplanerad. Ska bli skönt att få börja slappna av igen efter alla prov, riktigt pusta ut. Det har nämligen blivit lite mycket stress på sista tiden :P
Jag har även inplanerad att få lite nail art gjord idag (det var evigheter sedan!) så om någon har några förslag på designer, kommentera gärna ;)


Önskar alla en glad dag (fast det är måndag) :)!
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej