South Park

Av alla randomheter man kan hitta på i Närpes Gymnasium måste "låta avsnitt av South Park rulla på hela dagen" vara en av de mest random :)
Det är nämligen preciiiis vad vi har gjort idag ^^
Jag vet inte vem som la igång det men någon gjorde det.



jag erkänner, jag älskar South Park xD. Den typen av rå och ytterst vulgär humor blandat med Erik Cartman och en nypa "omg you killed kenny" är alldeles för underbar för att beskrivas :D
Första gången jag såg South Park var tillsammans med min storebror. Jag var kanske 7 år gammal. Jag ville nämligen titta på det Jonas tittade på. Minns ännu hur både han och jag satt och gapskrattade i soffan. xD
Man måste ha en viss typ av humor för att förstå South Park. Men har du den humorn säger jag bara: Good for you <3

Så, har ni sett South Park någon gång? vad tyckte ni?
Kommentera gärna och säg vad ni tycker :)
- Johanna

Kommentarer

Loffe säger:

E va jag som satt på South Park, tå jag å Denise hadd tråkit :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej