Textkompetensprov idag =)

Japp japp, idag är det dags för modersmål textkopetensprovet!
Vi sitter ju o skriver hela dagen men klart jag sminkar mig i alla fall ^^
Dagens skrivningsoutfit består av en svart tröja/klänning, ett bälte i midjan och kornblåa leggings (för jag vägrar ha på mig mjukisbyxor)

är sådär bra nervös inför denna skrivning, hoppas förstås på att det ska gå jättebra =) Känns skönt denna vecka snart är slut, har varit lite mycket.

nu ska jag fortsätta göra mig klar för skrivningen. Wish me luck peeps <3

- Johanna

Kommentarer

Mattias säger:

Lycka till smällkaramellen! =)

Torsteinjennifer säger:

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej