torsdag och provutgivning

hejsan hoppsan allihopa! :D

jag är supertrött nu denna morgon och jag fryser en aning. Men det blir väl bättre ^^
Idag är det alltså torsdag och programmet idag vad jag vet är att jag ska ta bilen till skolan, vi har provutgivning och jag och gänget ska iväg och handla tills imorgon =)

Har kanske glömt att nämna det men imorgon ska vi ha KLASSFEST!!! :D Ser verkligen fram emot det för sist vi hade klassfest hade vi jätteroligt ^^

Vi har även provutgivning idag och får veta vad vi fick i poäng i studentfinskan. Hoppeligen gick det vägen men jag kan ju erkänna att jag är orolig. Tur att man inte skriver det som obligatoriskt i alla fall =)

Nu ska jag fortsätta tomta vidare med mina morgonrutiner. Hra inte hunnit lägga i linserna eller sminka mig ännu ^^

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej