Trends 2010

Har tagit en paus från läsandet och bestämt mig för att snoka runt lite bland trender inför vintern =) Tänkte demonstrera lite vilka fynd jag gjorde.

I vinterstövel-väg är det lårhöga stövlar som gäller. Har kollat runt och sett tonvis av modeller så den som letar har finner säkert. Ska sjölv investera i ett par till vintern. Tycker denna trend är ytters ytterst snygg, därför tänker jag haka på den självklart ;)

Inspiration till vinterns jackor från Burberry <3
Fuskpäls, längre modeller och skinn skulle jag säga. Har själv redan köpt en jacka till , som just var av den lite längre modellen. Gillar det skarpt, för det ser sååå snyggt ut tillsammans med ett par tajta byxor eller leggings ;) <3

Hm...annat jag kan nämna men som jag dock inte har någon bild på är HM's kommande samarbete med Lanvin och deras konstnärliga ledaren Albert Elbaz. I november släpps kollektionen så det blir ytterst intressant att se =)

Lanvins höst/vinterkollektion

Det ryktas om att det blir 55 stycken totalt. 30 damplagg med 15 tillhörande accessoarer och 25 herrplagg med 10 accessoarer. Något man måste spana in när det blir november vill säga ;)

Hoppas ni hittade lite inspiration inför shoppingen till vintern <3
- Johanna

Kommentarer

carro säger:

tack fö tipsen :) lårhöga stövlar häilt klart ;D

Johanna säger:

ofc ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej