varför står inte det man skriver om i boken?

Tjolahej!
Kom hem för ungefär en timme sedan =) Har slappat en liten stund innan jag tar itu med kvällens intensiva franskaläsning.

Jag bara undrar en sak. Varför varför varför står det man skriver om i studentprovet INTE NÅGONSTANS i någon bok? xD
Jag har svarat på 6 frågor varav inte en ända kunde man uttryckligen läsa sig till utan det blev att hitta på och ta av självklarheter ;P Tycker det är ganska humor hur man har prov på sådana saker ^^

Nåjah, det gick bra i alla fall tycker jag =) Nu ska jag ta itu med franskaprovet ^^ så synd vi i nästa inlägg mina kära bloggläsare ^^

- Johanna

Kommentarer

Döh! säger:

Kanske för att det är just precis det som studenten handlar om, ALLMÄNBILDNING!

Johanna säger:

varför ska man då ta sig igenom 4 kurser? :P men ja, du har antagligen rätt. Det handlar om allmänbildning ^^

thank youuuu <3

Knutvanja säger:

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej