Fudge Blonde Star Treatment

Köpte denna förpackning senast jag var hos frissan
Har hunnit testa produkterna ett par gånger nu ochär supernöjd. Förpackningen innehåller "Fudge Blonde Violet Toning Shampoo", " Fudge Hothed Violet" hårmousse och "Shimmer Blast Hairspray"
Eftersom jag färgar mitt hår till superblondie-mode kräver det att jag använder silvershampo ett par gånger i veckan. Fudge silvershampo har jag nyttjat tidigare och det är det bästa jag hittills provat på.
Hårmousset var nytt för mig och det jag verkligen diggar med det är att det drar ut gula toner ur blonderat hår samtidigt som det är värmeskyddande
"Shimmer Blast Hairspray" är en kul grej. Ett glitterspray i guld- och silvertoner. Perfekt för nyår eller hur! Men jag kommer även att nyttja det som en snygg detalj då man går ut. En fixad frisyr och lite glitter i för stt skapa drama. Jag säger bara wow ;)

Rekommenderar dessa produkter starkt om du vill ha nått som får bukt med blonderat hår =)
Jag köpte min som sagt på en frisersalong och där kostade det cirka 35€

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej