Julhandel, bältesprov och julfest

Long time no see =)!
Hann aldrig blogga igår för jag var up och igång hela dagen ^^
Började dagen med att fara in till stan med familjen och handla julklappar. Var inte överdrivet mycket folk ute men tillräckligt. Hann i alla fall få lite nervfel över julhandlarna...
Sen kl.4 for jag till träningslokalen för att värma upp inför bältesprovet i taekwondo som började 16.30. KLarade prvet trots att jag var supernervös :D Men det gick hur bra som helst och jag fick en massa beröm ^^

Hann hem för att fixa mig (duscha och dylikt) och en halvtimme senare var jag på väg igen till Smedsby på ett julfest ^^
Kvällen var supertrevlig! Vi åt gott och skrattade och hade till och med en liten frågesport (Team Snygg vann ofc ;D). Efter en trevlig julfest for jag och några till på en kall till o'malleys =)
Sen hem och sussa hihi ^^

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej