Crazy Hair Day!!

Temat för idag!
CRAZY HAIR DAY
Har bestämt mig för att köra halva håret upptuperat ooch andra halvan slätt. Bara för att jag kan ^^
Inspirationen till det har jag fått från Karin i animeserien Naruto

Får hoppas folk inte är tråkiga idag och faktiskt vågar skämma ut sig lite =)
för ärligt, vem älskar inte en människa som vågar skratta åt sig själv och vara crazy :D

har bara matte idag men turligt nog har jag två håltimmar nu från morgonen (därav tog jag en liten sovmorgon).

Hoppas alla har en härlig dag. Jag lovar er, bilder från både bal och temadagar kommer upp här snart. Min kamera har som sagt krånglat så jag får inte tag på några bilder från den, men jag ska ta av andra ^^
Bare with me please ^^

Puss o kram
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej