en kaffekopp senare =*

efter en varm kaffekopp är värmen på topp och man orkar fortsätta.
Sitter invirad i min favoritfilt och har andra världskriget på tapeten =)

va ute på en promenad tidigare idag men gick inte så långt. Skorna jag hade på mig orsakade att jag fick ont i fötterna. Insåg även medan jag klädde på mig utebyxor, täckjacka, stickade strumpor, mössa och vantar att jag verkligen officiellt och olidligt mycket längtar efter sommaren!

här ser ni en som verkligen inte ska klaga om det blir supervarmt i sommar!

- Johanna

Kommentarer

ELLEN säger:

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på nästan allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

Lucas säger:

Tjenare, vad göres? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej