en ny vecka

Då var det åter igen måndag =)
24 januari har vi idag (tror jag?) oh det är en lite kall dag. Tror dock det är bara minus 2 eller nått så jag antar det är kjol/tunika väder idag haha ^^

Idag i alla fall ska jag först peta mig iväg till Mattias en stund. Sedan börjar jag skolan 25 över 10 å jag måste ta mig dit. Skoldagen består av matte,franska, matte. Jag vet dock inte, kan va vi hamnar att gå hos en "etiketexpert" på den där sista mattetimmen. Om inte och vi hamnar att gå då jag har håltimme, då går jag inte ^^

ska i alla fall försöka mig på att leta jobb idag. Ni vet, man behöver ett jobb efter studentskrivningarna så man har nått att göra medan man går och väntar på själva studentdimesionen.

nu ska jag i alla fall göra mig klar för dagen och sen iväg. Syns och hörs vänner!!

jag älskar Pon and Zi <3
- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej