Här ser ni en som är med om det mesta~

God morgon!!! :D
Om ni undrar angående rubriken kan jag säga. Det beror på att jag har Lilla My-sången i huvudet ^^

Här ser ni en som är med om det mesta
som skriker och bråkar med polisen
och festar
som hojtar och skrattar
i himelens skyn
den förtrollande
argsinta
lyckliga
My!!

Tisdag då idag. Mina muskler värker lite efter träningen igår men det är ju bara bra =) Vi arbetar med 2kg vikter och det bränns ^^ Men underbart så får man sånadär snyggt tonade armar inför sommaren ;)
I like it!
Idag i alla fall så har jag en jobbig skoldag. 4xmatte och 2xfranska. Att ha fyra matte efter varandra brukar inte sluta så bra. Blir bara en massa trött flummande ^^'

men nu kära vänner ska jag göra mig klar. Så syns vi sen ;)
och tills dess, ha det bäst <3

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej