Dan före dan

God förmiddag =)!
Dan före matteprovet..känns sådär
Skulle helst av allt bara ha det undan och godkännt så skulle allt vara froc och fröjd. Matte är mitt sista obligatoriska prov och jag skulle så gärna vilja ha bra i det :)!

Fick annars idag en påminnelse från Högsskoleprovet idag. Lördag  april ska jag infinna mig i Vasa för att skriva det. Blir en lång dag det =S kommer att vara borta hela dagen.
men det ökar mina chanser att kanske slippa in på Umeå Universitet dit jag funderar på att söka ^^

Haha angående att söka. Får börja ta tag i det nu när studentproven snart är slut. Vet inte till % vad jag ska göra till hösten. Men till någon utbildning ska jag ^^
Hoppas allt går vägen =)

Nu ska jag ta tagi matte. Cya!! <

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej